How سامانه ثبت علائم تجاری can Save You Time, Stress, and Money.

Wiki Article

موسسه حقوقی ملک پور با استفاده از توان بالای علمی اعضای خود در سریع ترین زمان ممکن اقدامات حقوقی و ثبتی لازم را جهت حمایت از اختراع ، طرح صنعتی ، برند و علامت تجاری انجام می دهد.

کارنامه به عنوان همکار رسمی دیوار، برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به افرادی که قصد فروش و خرید خودروهای دست دوم را دارند، خدمات کارشناسی خودرو و مشاورهٔ قیمت ارائه می‌کند.

سایت ایران خودرو

برگزیدگان پس از آموزش در آکادمی کارنامه و دانشگاه شریف، به کارنامه می‌پیوندند.

اگر هم قصد فروش خودرو روی سایت دیوار را دارید، گزارش جامع کارنامه می‌تواند ضمیمه آگهی شما شود تا به سرعت فروش رفتن خودروی شما کمک ‌کند.

ایا شما اختراعی دارید که به ثبت نرسیده و از روند قانونی ان اطلاعاتی ندارید؟ایا شما بدنبال یک وکیل بین المللی و حرفه ای برای ثبت اختراعات

* ارائه روزنامه آخرین تغییرات اعضای هیئت مدیره ، کپی شناسنامه و کارت ملی دارندگان حق امضا، ارائه اصل یا کپی تصدیق ثبت شده

توجه:این خدمت تنها به افرادی ارایه می شود که شماره تلفن همراه آن ها در سیستم مدیریت پرونده قضایی ثبت شده باشد.

در کارشناسی کارنامه بیش از ۴۰۰ آیتم از خودرو مورد بررسی قرار می‌گیرد که «وضعیت فنی»، «بدنه»، «لاستیک‌ها»، «موتور و انتقال قدرت»، «سیستم تعلیق، فرمان و more info ترمز»، «فضای داخلی و سیستم‌های برقی»، «آپشن‌ها» و همچنین «اسناد و مدارک خودرو» را شامل می‌شود.

در مرحله بعدی، کارشناسان اداره ثبت، بخش ثبت علائم تجاری، مدارک را بررسی کرده و نتیجه را اعلام می‌کنند که یا درخواست متقاضی رد و یا پذیرفته می‌شود.

طبق این ویژگی تنها اختراعی مشمول حمایت قانون گذار قرار می گیرد که در رشته ای از صنعت قابل ساخت یا استفاده باشد .

ورود رمز عبور را فراموش کرده اید؟ ورود با کد یکبارمصرف

ثبت برند مبلمان ثبت شرکت مهندسی عمران ثبت برند نوشیدنی‌ها ثبت شرکت تولیدی ثبت برند رستوران خدمات ما ثبت شرکت

مشکل جوش آوردن خودرو + هنگامی که خودرو جوش آورد چه کارهایی…

Report this wiki page