Details, Fiction and کد اقتصادی

Wiki Article

به منظور ثبت نام در کارگزاری مفید می بایست مراحل زیر را انجام دهید.

برو قسمت پلکان وارد پلکان شو اگرهم رمزش یادت نیست بزن فراموشی رمز عبور کد ملی و شماره ای که قبلا ثبت کردی وارد کن بعد از اینکه رمز جدید گذاشتی و وارد شدی میتونی ایمیلت رو از اونجا تغییر بعدش نام کاربری و پسورد ورودی رو درخواست بده برات ایمیل کنن از اونجا هم نشد زنگ بزن پشتیبانی بگو ارسال کنن برات مهم تغییر ایمیله که اینجوری میتونی انجامش بدی اگر این هم نشد باید حضوری بری به یکی از شعب کارگزاری

وارد سایت کارگزاری مفید که می شم پیغام میده شما کاربر مهمان هستید و باید به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

استعلام اوراق اعلام شده از اتاق بازرگانی به شرح زیر می باشد:

/ پاسخ سلام. من سجام و احراز هویت و… انجام دادم . نام کاربری و رمز هم به ایمیلم اومده. وارد پنل شدم و پول بحساب کارگزاری ریختم ولی نمیتکنم خرید و فروش کنم!!

وقتی مراجعه کردیمو کد بورسیم برامون اومده دیگه تکمیل حساب چیه این وسط باز؟!هیچ کس پاسخگو نیست اینجا!

/ پاسخ سیگنال get more info برای سجام هستش. برای مفید هم باید حتما حضوری بری احراز هویت بشی.

نام تجاری مورد تقاضا از علائم ممنوعه نباشد و بیانگر کالا باشد نه اسم عام. قبل از این به نام شخص یا شرکت دیگری ثبت نشده باشد. شبیه برندی که قبلا توسط شخص یا شرکتی دیگر ثبت شده است نباشد.

موسسه ثبتی ذهن ناب جهت صدور کارت بازرگانی هوشمند اشخاص یا اخذ کارت بازرگانی هوشمند حقیقی و حقوقی شما از هرکجا آمادگی همراهی را دارد.

در صفحه ای که باز می شود، باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. با کلیک بر روی دکمه ادامه، کد تایید برای گوشی شما ارسال می شود که با وارد کردن آن، به صفحه ورود اطلاعات ارجاع داده می شوید.

اگر اظهارنامه قبول شود یا بعد از رد تقاضا حکم قطی مبنی بر قبول آن صادر شود،‌ اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت برند تجاری اقدام می‌کند و مراتب را جهت اطلاع عموم در روزنامه رسمی کشور به چاپ می‌رساند.

اقلام هزينه: ۶ ـ حق ثبت انتقال قراردادي و قهري به ازاء هر طبقه (با هر تعداد كالا و خدمات)

/ پاسخ سلام من تازه کارم می خواهم پول واریز کنم و قدرت خریدم را افزایش بدهم راهنمایی می فرمایید ؟

/ پاسخ سلام من تو سجام ثبت نام کردم احراز هویت هم شدم و کد بورسی هم اومده تو کارگزاری مفید هم بصورت اینترنتی ثبت نام کردم ولی وقتی میخام وارد بشم کد ملی رو ک وارد میکنم میگه کد ملی ثبت نشده با شماره تلفن هم ک وارد میشم کاربر مهمان میزنه مشکل از چیه ؟

Report this wiki page