A Simple Key For irsherkat.ssaa.ir ir Unveiled

Wiki Article

این سامانه همان سامانه آموزش الکترونیک سازمان اسناد و املاک کشور می باشد.

همچنین، در این بخش توضیحاتی مربوط به اظهارنامه اختراع و نحوه تکمیل آن به افراد داده شده اند که برای افراد بسیار مفید خواهند بود.

جست و جو در بانک اطلاعاتی اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری

افرادی که قصد دریافت تقاضانامه برای صدور اجراییه ها را دارند، می توانند از طریق بخش پرداخت هزینه تقاضانامه صدور سایر اجراییه ها اقدام به پرداخت هزینه تقاضانامه ها به صورت آنلاین کنند.

همچنین، پس از ثبت درخواست امکان پیگیری درخواست به صورت آنلاین وجود دارد.

یکی از خدمات بسیار خوب در سامانه ثبت سازمان اسناد و املاک کشور این است که افراد می توانند از ممنوع الخروج بودن خود و یا دیگران مطلع شوند.

سامانه جام سازمان اسناد و املاک یکی از پرکاربردترین سامانه هایی است که زیر نظر این سازمان راه اندازی شده و در حال  حاضر خدمات به مردم ارائه می کند.

چنانچه لازم به ذکر است حضور متقاضی در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری هیچ تاثیری در روند ثبت شرکت یا سایر امور ثبتی نخواهد داشت .

وب سایت اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی کرج آدرس. ... ثبت شركت با مسئوليت محدود در اين كوتاه نوشته ارائه شده است. ثبت شركت با مسئوليت محدود نوع: قانون ... ثبت شرکت

صفحات بیش از حد سفید گذاشته شده و سفید ماندن تمام صفحات به منظور سوء استفاده

صفحه اصلی خانواده ازدواج طلاق مهریه نفقه حضانت سایر موضوعات خانواده عقود و قراردادها بیع اجاره رهن وقف ضمان سایر عقود حقوقی مالکیت ارث وصیت سایر موضوعات حقوقی کیفری سرقت قتل ضرب و جرح رابطه نامشروع کلاهبرداری خیانت در امانت جعل جرایم رایانه ای سایر موضوعات کیفری تجاری شرکت irsherkat.ssaa ها اسناد تجاری ورشکستگی سایر موضوعات تجاری آیین دادرسی آیین دادرسی مدنی آیین دادرسی کیفری ادله اثبات دعوی آشنایی با مراجع دادگستری آشنایی با مراجع قضایی آشنایی با مراجع غیر قضایی انواع اوراق قضایی آزمون های حقوقی وکالت قضاوت کارشناسان رسمی مشاوران خانواده سردفتری و دفتریاری : اخبار و اطلاعیه ها

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. برای ادامه، شما باید با قوانین isherkat.ssaa موافقت کنید

تعمیرات ملک اجاره ای وکالت بلاعزل پس از فوت هزینه کردن زن در زندگی فیشینگ با ترفند مشاهده ابلاغ الکترونیک عدم اجبار در تمکین

در قسمت مرکز مالکیت معنوی سایت اداره ثبت اسناد و املاک، کلیه امکانات مربوط به ثبت مالکیت های فکری و استعلام های مربوط به آن برای کاربران این حوزه فراهم شده.

Report this wiki page